Schteeek i soolheen!

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har faktiskt inte orkat. Inte alls! Och sen så har jag gjort så himla mycket också. Nu, är iallafall alla prov och grejor klara förrutom en liten etik uppsatts som ska vara inlämnad i morgon. Men den är ju klar så den ligger bara och väntar på att jag ska lämna in den.

I torsdags så åkte jag till min älskling! Har varit där från torsdag till och med i dag. Helt underbart! Vi har varit själva hela tiden hemma hos honom, bara vi två. Och Jimmy så klart.. men han var så snäll och lugn så honom märkte man knappt.
Men i torsdags så gick vi hem till benny en snabbis och hälsade på emil, rickard, chrille och patrik och tog en öl med dom, sen knatade vi hem igen.

Sen på fredagen så fyllde ju emil 20 så då var det fest och smirre till emelie :D . Så, vi satt där på baksidan med solen i ryggen och drack, med älsklingen brevid.. kan det bli bättre? :D . Synd att det blev som det blev på kvällen sedan bara. Menmen. Trevligt var det iallafall :) . Vi gick ju även sjukt långt och hämtade upp Jimmy så han inte skulle springa vilse bland alla buskar. Han om någon kan verkligen göra det också, men det är bara lite charmigt! :)

Sen i lördags så gick vi över till emil igen! Men nu så satt vi och drack bara för att det var härligt väder typ. Och grabbarna grus fick för sig att dom skulle göra en pool av en gummibåt. Det var ju lyckat, menmen! Grillade lite och bara chillade!

Så, i fyra dagar i sträck har miss suttit i solen och stekt som en liten gris.. och färg har hon fått också! Massors, om man gemför med hur mycket färg jag brukar ha vid denna tiden på sommaren.
 
Idag så kom jag ju som sagt hem, så då var det bara direkt till sjukgymnasten som körde slut på mig som satan! Är så jävla trött när jag kommer därifrån alltså! Ont i varje jävla muskel som finns i hela kroppen alltså! Sjukt! Sen så gick vi över till Sussie ett tag och satt där och gjorde ingenting.. fram tills jag fick ett sms av tommie och johan som ville träffas, så jag offrade mig och åkte runt med dom lite. Åkte bland annat till södertälje och träffade moster sanna en sväng, trevligt trevligt!

Nu ska jag snart försöka sova igen, eller så kanske jag kollar på greys anatomy.. skit samma! Ska sluta nu iallafall.

/ Spidoo!

Kommentarer
Postat av: Tangorabbat

ALL HAIL JIMMY! Världens bästa norrlänning!

2008-06-03 @ 01:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback