24 frågor.

Plats: Mitt rum.
Tillstånd: Inte alls bra, 40,1 graders feber, snorig, hostig och halsfluss. 
Sovit gott inatt: Inte alls, vaknat varje timme typ.
Vilket vin dricker du: Tycker inte om vin.
Vilka sjukdomar har du: Inga vad jag vet.
Favorit ord: Har många.
Hur många vänner har du: Många, men få bra.
Mamma eller pappa: Båda.
Favorit film: Oj, massa!
Känner du en snygg kille: Jodå!
Går du på disco: Haha, nej inte längre.
Har du körkort: Nej men om 5 månader förhoppningsvis!
Har du en mobil: Nej, lever på stenåldern ;) Vem har inte en?!
Raggar du över nätet:  Haha, inte min stil.
Gillar du att duscha ofta: Oja! Gärna länge och varmt!
Ligger Skåne i Sverige: Haha, nej det ligger i irak!
Vad äter du när du fikar: Ge mig bulle!
Vad åt du senast: Soppa =// , kan ej svälja.
Vem ringde dig senast: Kristofer.
Favorit tidning: Bilsport!
Favorit dryck: Red bull och cola.
Favorit djur: Hund.
Söndagssyselsättning: Sova! :D
Valfri åsikt: Nu ska jag sova som aldrig förr.


/ Spido!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback