No time for sleep.

Det är grymt mycket att göra i skolan nu innan lovet, plus att jag har en massa saker som jag måste göra och lämna in så snabbt som möjligt. Missade ju en del när jag var sjuk, så nu får jag sota för det. Tragiskt men sånt är livet. Idag skulle vi ha haft teckenspråksprov men läraren dök aldrig upp, känns lite lamt eftersom jag vill ha det gjort så man kan kryssa iallafall en sak från den långa listan.

Detta är som ska göras, som jag vet nu.. sen kommer det säker komma ännu mer saker eftersom våra lärare gillar att ge oss magsår.

7/5 - Matte A nationella Del 1&3.
8/5 - Soms prov (Var sjuk när dom andra gjorde det, och för övrigt så är jag egentligen ledig denna dag).
9/5 - Teckenspråksprov (?) (Det som skulle ha varit idag)
12/5 - Matte prov kap 9 Statestik (Var sjuk på detta prov med).
13/5 - Matte A nationella Del 2.
14/5 - Psykologi prov kap 10 & 13 psykiska problem.
15/5 - Omvårdnads prov kap 12 & 14 ( Missade såklart denna också).
16/5 - Teckenspråksprov (?)
20/5 - Etik prov sid 58 - 85.


Jag vet verkligen inte hur jag ska få allt att gå ihop, men det ända som finns att göra är väl slita röven av mig och hoppas på det bästa! Sen så har vi ju uppgifter som ska lämnas in också, menmen. Tar en dag i taget för tillfället.

Nä, nu är det Andra avenyn och plugg som gäller.. ingen tid för sömn.
Skriver kanske i morgon, om jag hinner. Har ju som sagt ganska så sjukt mycket att göra.

/Spido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback