Som om jag inte skulle kunna..

Så jäkla kul, verkligen! Alla prov och inlämningar har det gått så jävla bra med! Känns som om jag äntligen belönas för allt hårt arbete och alla långa nätter!

Vi skulle lämna in en uppsatts på körkortsteorin och det fick jag VG + på , som var det högsta man kunde få.
Jag fick även VG på engelska nationella.
På matte provet som handlade om statestik så fick jag 34 p av 34! Full pot med andra ord!
Sen så hade vi 3 fallbeskrivningar som vi skulle lämna in på omvårdnaden som jag fick MVG på :D!
Och så hade vi även en APU uppgift i omvårdnad som jag fick VG på!

Hoppas att provet i morgon (omvårdnad) kommer gå lika bra som det har gjort hittils, vi hade ju även psykologi prov idag och det kändes jätte bra även etik provet som jag gjorde förra torsdagen, men det har jag inte fått något svar på.

I morgon så är vi egentligen lediga men ska bara till skolan och göra provet, sen blir det hem och städa som fan, mitt rum ser inte trevligt ut.. men har inte riktigt haft tid att städa..proven har tagit över.

Nu måste jag försöka sova, har pluggat klart nu.. nu kan jag ingenting av det jag har läst för att jag har pluggat för mycket och ät grymt trött.. men det är en ny dag i morgon.. och första på hela veckan som jag inte behöver plugga. NICE!
Godnatt!

/Spido!

Kommentarer
Postat av: Sandra

naaw grattis, de betygen förtjänar du verkligen :)<3

2008-05-15 @ 19:42:46
Postat av: Anna

Vad bra att det gick bra gumman! :D

Fattas bara lite bilder på bilddagboken ;) pikar som fan -hjärta-

2008-05-15 @ 21:06:48
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback