God morgon sunshine!

För första gången på hur länge som helst så kände jag mig extremt utvilad och pigg när jag vaknade, härligt! Så, jag gick upp hälsade på pappa och skrållsen såklart och kastade in mig i duschen. Det är verkligen underbart och vakna när man känner sig såhär. Känns som om hela dagen kommer bli kanon då!

Så, nu sitter jag här nyduschad och smuttar på mitt kaffe. Ska alldeles strax klä på mig också. Det är inte en så jätte lång dag i skolan idag. Historia, matte, lunch, mentor och sedan svenska. Och efter det så ska jag och Emma åka och simma, ser verkligen fram emot det då det var ett tag sedan eftersom jag har varit sjuk. Nä, nu ska jag börja fixa mig. Vi hörs kanske senare under dagen =)

Over And Out! 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

God morgon! Skönt att du är utvilad!

2008-11-03 @ 06:20:11
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Maria

du är utmanad ;)

2008-11-05 @ 18:15:59
URL: http://mariatiala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback