Imponerad!

Haha, är nästan lite imponerad över mig själv! Idag har jag varit effektiv, verkligen! Jag har lyckats göra allt som jag planerade att göra idag. Och pluggandet har gått riktigt flitit idag, så nöjd, så nöjd!

Nu sitter jag i sängen och ska snart sova, tänkte dock läsa lite i svenska boken först..den ska vara klar snart..eller aa typ. Imorgon är det ju skola som gäller igen, efter en veckas lov. Fast det blev ju som två för mig eftersom jag blev sjuk, men det ska bli skönt faktiskt.. komma in i alla rutiner igen. Och så ska jag äntligen simma igen! Det om något har jag saknat nu när jag har varit sjuk. Men i morgon då jävlar!

Nä, nu ska jag läsa.. kanske återkommer senare men tror inte det.



 

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback