Tummen så jävla långt ner!

I brist på annat och då motivationen på att skriva ligger långt ner i mina skor och myser så lägger jag in en lista istället.

Dagens humör: Förvirrad, dåligt och inte alls så bra som jag vill.
Dagens borde: Jag borde verkligen ta arslet ur vagnen och börja plugga.
Dagens frisyr: Mitt naturliga trollhår till dagens ära.
Dagens klädsel: Inte klätt på mig ännu, men än så länge - pyjamas.
Dagens planer: Plugga! Plugga! och kanske Plugga?!
Dagens materiella vill ha: En bil kanske, eller en kamera, eller en massa annat!
Dagens längtan: Kristofer...
Dagens fundering: Varför?
Dagens beroende: Kaffe än så länge..
Dagens tråkigaste: Att jag måste plugga röven av mig.
Dagens personer: Mamma och Pappa.. tack <3
Dagens roliga: Skrållsen med sin tratt =)
Dagens låt: Sheryl Crow - I shall believe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback