Virrvel..

Ni vet den där känslan man kan få när allt bara går alldeles för fort. När du får den där känslan av att du står i mitten av hela skiten och allt bara rusar förbi en. När man bara vill hålla händerna för öronen och skrika? Det är precis den känslan jag har just nu. Jag vill bli 5 år igen och kunna lägga mig ner på golvet och demonstrera. Slå händer och fötter allt vad jag har i golvet medan jag tjuter som en gris.

Men nu är inte fallet så, jag är inte 5 år, jag kan inte bara "slå" ut allt på ett golv. Men jag önskar och ibland känns det som om golvet försöker locka ner mig. Det är och har bara varit så mycket på senaste tiden, jag hinner inte med vare sig mig själv eller allt och alla runtom mig. Åh, snälla, snälla ta mig tillbaka till den tiden då allt var så bekymerslöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback