18 bast nu faaan! =D =D

Helgen har varit full, minst sagt! Ska försöka förklara min helg så gott det går, men det kan hända att jag missar något. Och du, fröken J .. besviken som fan!

Fredag: Var först till tandläkaren på morgonen och sedan direkt efter det så åkte jag, mamma, patrik, camilla och harry och handlade en massa massa mat på ica maxi eftersom jag fyllde år på lördagen och hade bestämt mig för att jag absolut skulle ha smörgåstårta! Så, när vi hade varit och handlat allt som skulle has till det så var det bara hem och börja med allt! Jag tror att vi började vid 11 på förmiddagen och slutade vid halv 6 på kvällen. Direkt efter det så var det bara att gå ner till lokalen och fixa med bord och stolar och allt vad det heter! Jag tror att jag deckade vid 11?

Lördag: Vid 10 på morgonen så kom farfar och fixade, så det var bara att gå upp och duscha och klä på sig lite snabbt sådär. Sen vid halv 2 så gick vi ner till lokalen för att fixa det sista som man inte kunde ha gjort på fredagen, typ som att koka kaffe och sådana saker. Folket började droppa in vid halv 3 kvart i 3 någon gång. Trevligt var det, men oj va påfrestande det kan vara att fira! Skriver i ett annat inlägg om vad jag fick för något sedan. Sen på kvällen så var det ju utgång som stog på listan! Vi kom iväg ganska så sent och jag blev lite opepp och trött men det slutade bra tillsist. Jag, Älskling, Sanna, Fjant och Marie var dom som gick ut, vi hamnade på blå (viper room) men mötte sedan upp syrran och några till. Hamnade i säng vid halv 5 - 5 någon gång. Alla var ganska så trötta!

Söndag: Finns inte så mycket att skriva om denna dag mer än att jag låg som en död sill hemma i soffan hela dagen med täcket över mig lutandes mot Kristofer. Mamma tyckte nog det var ganska så kul och se sin dotter så sliten! Och så bestämde jag att vi skulle käka pizza allihopa. Så, det var bara att langa fram pengarna ;)

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback