Blir verkligen galen!

Sitter och kollar på olika bloggar, en massa olika bloggar bara för att försöka få lite idéer.. lite förslag på hur man kan göra med designen. Jag är fortfarande inne på att jag vill designa om bloggen men jag vet verkligen inte hur jag ska göra och det är då det är ganska så svårt. Jag vet att det egentligen bara är min fantasi som hindrar mig och nu är det verkligen där den tar stopp. Så tråkigt tycker jag då jag känner att jag vill göra om. Få en lite ny start på något sätt, känna hur motivationen kommer ikapp mig.

Kommentarer
Postat av: Vivisen

Du kommer nog på nåt hur du vill ha den... Du brukar alltid lyckas att göra den fin o trevlig... Vet du om ni kommer på lördag??



Saknar dig!!!!



Pussar & kramar

2008-10-28 @ 13:38:39
Postat av: Vivisen

Ha, nu har jag skrivit i din blogg!!!!! ler stort Blir du glad nu???



Miss ya!

2008-10-28 @ 13:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback