Det är..

.. inte alls roligt att anstränga sig när man är sjuk och har halsfluss, inte någonstans. Var tyvärr tvungen att göra det idag. Jag och mamma kom på att vi hade en tvätt tid mellan 19 - 22. Själva tvättningen i sig var väl inte så jobbig direkt utan det var att jag absolut skulle bädda om i sängen hade jag bestämt mig. Men å andra sidan så får jag ju faktiskt skylla mig själv då. Fast nu när det är klart så kan jag ju inte klaga direkt, finns det något bättre än att bädda rent i sängen för att sedan duscha och gå och lägga sig?

Så, det är typ det jag har ägnat min dag åt. Dagarna går galet snabbt när man är sjuk på något sätt. Känns som om jag gick upp nyss och nu ska jag snart gå och lägga mig igen! Fast det är nog för att man inte gör så mycket då. Ligger i sängen och gluttar tv typ.

Nä, nu ska jag dricka mitt te, kolla på sista säsongen av Vänner och sedan sova. Fast inatt blir det utan älsklingen vid min sida, har så svårt att sova då. Tycker inte om att somna ensam för att sedan vakna ensam igen. Men snart ses vi igen gubben <3

Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback