Jag sitter..

.. och funderar på om man ska göra om bloggen igen, men det tar emot lite när jag tänker på hur mycket jag fick kämpa och hålla på sist. Fast å andra sidan så kanske det kommer gå mycket smidigare och enklare, om man har tur!

Men då kommer man till nästa fråga, hur vill jag ha det? Vilka färger? Ska jag ha bilder/inte bilder? osv.. så känns som om jag lägger det på hyllan ett litet tag till och fortsätter fundera tills jag har bestämt mig.

Förövrigt så var jag hos läkaren idag och fick reda på att jag har fått halsfluss..och emelie blir ju förjävla glad över det! Det är precis det jag behöver just nu... inte! Så, läkaren sa att jag skulle vara hemma hela veckan men jag får se hur det blir med den saken. Mår jag bättre till på torsdag så går jag då! 
 
Nu ska jag iallafall försöka plugga lite och förlåt för det röriga inlägget men jag ville bara skriva lite. Kanske uppdaterar senare och jag överlever matten!

Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback