Slag i magen.

Galet hur allt man känner att man vill skriva bara kan rinna bort. Man sätter sig framför datorn, öppnar internet och loggar in på bloggen, sätter händerna på tangenterna och .....allt bara rinner iväg! Det blir samma effekt som om någon skulle slå en i magen och luften bara försvinner. Skumt det där, men på något sätt så kommer man endå på vad man ska skriva tillslut!

Imorgon, imorgon får jag äntligen äntligen träffa min älskling igen! Som jag har saknat min lilla plutt, det är galet mycket! Hatar att sova utan honom, det är ingen vidare alls. Sängen känns så stor och kall då. Vet inte riktigt när jag åker dit bara, han ska på rättegång och lite sånna saker innan vi kan ses också. Hoppas det kommer gå bra, men det ska nog inte vara några problem alls.

Kvällen / dagen har varit ganska så trevlig faktiskt! Den började med att Klasse kom hit och pratade lite släktforskning med mor och far ett tag samt drack lite kaffe. Sedan efter det så ringer telefonen och då är det mister Turan som vill komma och dricka lite kaffe (Spyr på kaffe just nu!) och det fick han ju såklart! Så, han kom hit och även Thomas. Och eftersom tiden bara rann iväg så bjöd vi även dom 2 på middag. Det blev spagetti med köttfärssås, inte någon värsting middag men middag dock! Thomas åkte väll hem vid kvart i 10 - 10 någon gång (?) Och Turan knatade hem till sig vid 11 tiden. Lyckad och mysig kväll med mycket skratt!

Nu till någonting helt annat... Jag har varit sugen på öl i ... 2 veckor... eller nått? Det är helt sjukt! Jag har aldrig direkt känt " Fan va gott det skulle vara med en öl "  men nu jävlar ska jag känna så, bara för att jag är sjuk och käkar pencilin! Så jävla typiskt! Så älskling, öl på fredag? ; D Haha!

Nä, ska kolla runt om man kanske hittar någon film att titta på. Känner för det men vet inte riktigt vilken jag vill se. Det känns som om man har sett dom mesta som verkar vara något att se. Men det är väll bara att ta någon och om den är dålig så kan man ju faktiskt stänga av. Nåja, kanske återkommer senare!

Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback