Blodsmak och slemmigt!

Idag har inte hänt så mycket mer än när jag var hos tandläkaren som jag för övrigt inte alls tycker om någonstans. Har legat och sovit hela dagen känns det som då jag har haft så ont så jag inte har vetat vart jag ska ta vägen. Plus att jag har levt på nyponsoppa och jordgubbskräm, fast det är gott så jag klagar inte. Men ska egentligen inte äta det då mamma har bestämmt att vi ska äta en diet där man inte äter något socker alls och inga kolhydrater. Det funkar väl, men den känns ganska så trist.

I morgon är det skolan som gäller, det ska bli skönt faktiskt då jag egentligen inte tycker om att vara hemma hela dagarna och göra ingenting alls. Men samtidigt så ser jag ju inte fram emot alla läxor och prov och sånt. Och matte B, hm.. jag vet inte men den kursen känns inte bra, inte alls. Läraren suger och kan inte förklara på ett bra sätt så man sitter där och pinas igenom hela lektionerna och fattar ingenting alls. Jag får se om jag fortsätter eller om jag hoppar av, svårt val då jag måste ha matte b för att kunna jobba med det jag vill jobba med. Kanske bara får bita ihop och plugga som en liten gris istället.

Sitter och kollar på Vänner och pratar med Älskling och Alle på msn just nu, så jag hade tänkt fortsätta med det. Ganska så tragiskt att jag somnade runt 10 men vaknade vid halv 12 då pappa kom in och skulla kolla en sak på min dator så nu kan jag inte somna om. Tack för den, men jag älskar dig ändå far! Uppdaterar i morgon!

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Annakarin

fixade det sig med uppgiften om funktionshinder?

2008-09-16 @ 11:58:07
URL: http://ellerhur1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback