Dataskärm på huvudet!

Så, nu har jag kommit hem efter att varit och hämtat mitt simkort på storvretsbadet. Diana var snäll och skjutsade mig. Och ni kan aldrig gissa vad vi såg påväg hem, när vi precis hade svängt upp på tre källors väg så kom det en kille på en cyckel och på huvudet hade han en dataskärm! Haha, gissa om vi skrattade. Vi försökte ta kort på honom men det blev bara suddigt och så var det för mörkt. Men fyfan va vi skrattade alltså. Trodde knappt att det var sant!

Idag har jag annars inte gjort så mycket, bara tagit det lungt. Ska snart kolla på film tror jag. Appropå film så såg jag en skit bra igår. Tjenare kungen heter den. Den gick rakt in i hjärtat alltså. Och den andra filmen som jag skrev att jag skulle se..almost pregnant, den sög! Kolla inte på den, det var bara slöseri med tid. Usch.

Imorgon är det orientering med 2orna som gäller, jag och ellan kommer virra bort oss då båda suger på att läsa karta men det blir nog bra i slutändan iallafall. Vi hade tänkt göra VG banan. Har en känsla över att det kommer bli kul! Du och jag tjejen ;).

Nä, nu ska jag prata lite med min mysiga pojke och sen blir det film. Kanske återkommer senare.


 

Over And Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback