Funderar på..

.. om jag ska göra ett eget hemma spa idag/kväll. Känner att jag behöver pyssla om mig själv riktigt ordentligt nu när jag är sjuk. Typ ta en riktigt varm och lång dusch, lägga hårinpackning samt ansiktsmask. Eller nått annat smet som öppnar upp och rensar porerna. För att sedan fila/massera fötterna och smeta på nått fint nagellack. Sen får vi ju inte glömma naglarna och händerna också! Får se, men det känns ruskigt lockande.

Idag har jag inte gjort så mycket, försökta plugga lite men orken va inte med riktigt så jag och mamma gick över till Sussie och fikade istället och gick sedan ner och köpte cigg. Och nu sitter jag här hemma i sängen. Har egentligen inte så mycket att skriva men tänkte att jag skulle uppdatera lite iallafall. Återkommer kanske senare om jag har nått vettigt att skriva och om jag har lust och ork.

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback