Jag är..

..otroligt nervös inför i morgon då jag ska dra ut ena visdomstanden, kommer inte kunna sova inatt pga det typ. Men jag vet egentligen inte varför jag är så nervös med tanke på att jag faktiskt har dragit ut 2 tänder tidigare. Men det känns bara som om det kommer vara värre denna gång. Att dom typ kommer få dra som satan för att den inte vill lossna, typ sätta upp ett knä på bröstet på mig och dra tills dom skiter på sig och så ser man hur svettet kommer tränga fram i pannan på tandläkaren eller nått. Det skulle vara min vanliga otur!

Nåja, jag får hoppas på att det kommer gå bra i morgon. Idag så kom jag hem från Älsklingen, har varit där sen fredags. Det var skönt att få träffa dig igen älskling, verkligen! Kommer sakna dig i sängen inatt men vi får ju träffas snart igen. Iallafall, så skulle Aulikki och Tommy komma över och kolla på film idag. Filmen var inte så värst bra så jag somnade i våran snurr fotölj, kom igen! Hur fan kan man göra det? Haha, det vette fan men jag har tydligen inga som helst problem med det. Det var bara att krypa ihop lite och så slänga på ett täcke på sig själv så var det klart! Men hur smart det var tåls att tänka på. Har fått grymt ont i nacken och ryggen nu men jag överlever!

Nä, nu ska jag hoppa in i en dusch och sedan ta mig någonting att äta. Men skriver kanske mer senare om ni har tur ;)
Förövrigt så är det inte alls lång tid kvar nu, inte alls! Jag räknar dagarna..19 dagar kvar! 19 DAGAR!

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: sofie

Jag har själv opererat bort en visdomstand , jag lovar att de inte kommer kännas nått de ska vara 100% smärtfritt :) lycka till !

Puss

2008-09-14 @ 22:22:59
URL: http://sofieholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback