Nattuggla!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så var jag trött när klockan var halv 10.. nu är klockan 10 över 2 och jag har blivit pigg? Hur fan går det till? Och det känns inte bra eftersom jag ska upp vid 8 och masa mig iväg till skolan. Antar att jag kanske har blivit övertrött så att jag har blivit pigg? Kan det vara som så?

Så, jag sitter och tänker lite på en läxa vi har.. Rehabilitering & Hablitering, vi ska skriva om filmen Gilbert Grape och då ska vi skriva om Rehabilitering, Hablitering, Coping & Funktionshinder. Dom tre första "rubrikerna" har det gått finnemang med men jag får verkligen inte till det med funktionshinder. Det känns som om man kan tolka den på flera olika sätt och jag vet inte riktigt vilket av alla sätten jag ska välja. Jag får knåpa vidare på den, det löser sig nog!

Ska man försöka sova igen tro? Kanske sätta på en tredje film och försöka? Älskar att somna till film, det är så mysigt tycker jag.. och ännu mysigare är det om älsklingen ligger brevid. Kanske åka till honom i morgon, om jag hittar nått att åka på som inte går ut klockan 7 och man får åka på helger. Har inte hunnit köpa pluskort ännu nämligen. Men ska göra det den 18:de då pappa får pengar =) . Nä, nu ska jag försöka igen.

Over and Out!

Kommentarer
Postat av: Annakarin

funktionshinder? ja Aspberger är ett sådant. Jag kan en hel del om det.........om du behöver bolla

2008-09-12 @ 07:07:53
URL: http://ellerhur1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback