Orientering!

God morgon!

Idag ska jag ut och Orientera med Ellinor som jag har skrivit om i ett tidigare inlägg, det ska nog gå bra! Känner mig utvilad och har nyss ätit frukost. Vad kan då gå fel? Förrutom att ingen av oss är bra på att läsa kartor eller orientera i allmänhet? Haha! I värsta fall så får vi väll följa efter några 2or som verkar veta vad dom gör!

Nu ska jag fortsätta göra iordning mig, skriver nog mer senare när jag kommer hem (om vi nu lyckas och inte hamnar helt fel - så att jag inte kommer hem) eller senare ikväll! Ha en underba dag allihopa!

Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

haha vi kommer säkert gå runt i circlar och inte komma någonstans!:D

2008-09-18 @ 07:51:24
Postat av: sofie

bra jobbat! :D

2008-09-24 @ 20:29:32
URL: http://sofieholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback