Svinalängorna.

Jag sitter och pluggar, kollar på vänner, kollar lite på tv utan ljud, pratar på msn på samma gång! Är man tjej så är man ;) Har galet mycket läxor just nu känns det som men egentligen är det inte mer än vad vi brukar ha. Till nästa vecka så ska vi ha :


Läst ut boken "svinalängorna"
Ha prov i religion på typ 30 sidor.
Samt att vi ska ligga på sidan 47 i matte boken,
jag ligger på typ sidan 16 eller 17!
Lycka till Emelie, bra planering!



Jaja, det blir nog bra i slutändan bara jag försöker lite hårdare och inte är så jävla lat.
I morgon så ska vi för övrig på nått museum inne i stan med klassen, finns roligare saker att göra men slipper iallafall sitta framför en skolbänk. Ska bli skönt med lite miljöförändring. Och sen när vi har varit där och gjort vad det nu är vi ska göra så åker jag och Emma till Tumba och simmar.
Ska bli skönt att komma igång med det igen nu efter att jag har varit sjuk, tycker det är så grymt skönt och avslappnande på något sätt. Plus att jag känner mig galet duktig efteråt! Nästan så att jag klappar mig själv på kinden.

Skolan idag var helt okej, vi hade rollspel idag och det var ganska så kul att se hur alla hade gjort. Jag, Natta och Emma var dom ändå som inte hade tagit en akut situation. Vi gjorde ett hembesök efter en operation hos en gammal tant i stället, och tanten hade humor! =D

Nä, nu ska jag fortsätta med allt som jag envisas med att göra på samma gång. Känner att detta inlägg blev lite rörigt men ville bara uppdatera lite. Om jag inte somnar med näsan i bökerna så bloggar jag nog kanske en gång till innan jag går och lägger mig.. får se! Men nu, har jag inte tid med detta!


Over and Out!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback