Tandläkarskräck? JA!

Klockan är bara halv tio är jag är trött som satan själv, skumt det är inte likt mig. Inte alls. Men det har varit en jobbig dag. Känns som om jag har varit överallt och ingenstans. Först så skulle jag till tandläkaren i Hallunda, det gick väl sådär..fick reda på att jag måste dra ut en visdomstand och jag är inte så pepp på det, inte alls. Och det måste jag göra innan den 22 September för då ska jag till tandläkaren i Huddinge och göra en bettskena. Och innan dess så måste tanden vara väck. Så, ska ta bort den redan nu på Måndag. Usch =(.

Sen efter det så var jag ute och övningskörde med Maria, gick bra som alltid. Var ganska så knepiga saker vi gjorde idag men det gick fint iallafall. Och när jag kom hem var det ju bara att kasta i sig middag för att sedan gå över till Sussie och fika. Lika trevligt som alltid. 

Och nu sitter jag här och väntar in tiden genom att halvkolla på White Chicks! Älskar den filmen, så jävla klockren. I morgon så ska jag iallafall till skolan, känns skönt. Hatar att vara hemma för att jag missar grymt mycket! Och sen när man kommer tillbaka så fattar man igenting. Förresten så kom skolfotona idag, klassbilden blev bra..mycket bättre än dom andra 2 åren och personliga bilden är jag super nöjd med, verkligen!

Nä, nu ska jag fortsätta kolla på filmen. Och hoppas på att klockan snart blir 10, halv 11 så man kan lägga sig. Godnatt!

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har bara tandläkarskräck när det kommer till bedövningssprutor, uschuschusch! O:

När är körkortet klart då på ett ungefär? (:

Oj vad tidigt ni tog skolfoto x) Vi har inte ens fått datum på det än :c

2008-09-11 @ 22:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback