Lucia

Årets Lucia firande på tven var faktiskt kul att se. Det var någon slags musikskola som hade hand om det detta år. Jag gillade hur dom gjorde det på ett elegant och lungt sätt men att det även svängde i vissa låtar, och så var det ju en låt som dom hade gjort om själva också! Och lucian, hon var verkligen fin när hon stog där med ljus i sitt hår och hadde världens leende på läpparna. Det roligaste är att jag vet hur hon kände sig, jag har också stått sådär en gång i tiden. Och man kan inte sluta le. Visst "min" kör som jag hade bakom mig var ju inte riktigt lika stor men jag vet ändå hur den känslan känns! Och just i det speciella, och fångande ögonblicket så känns allt så fint och underbart. Och sen är det ju svårt att inte få rysningar med alla brinnande ljus och julsånger, även om det är snö eller inte så är det just i det ögonblicket som jag i alla fall får julkänsla!


 




Det är kanske inte så jätte bra bilder, men det är endå ett bevis på att jag blev vald ;) Och förresten, om det var någon som missade årets lucia firande så finns det att se på SVT PLAY. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Min kusin Elin var med St Adolf Fredriks ungdomskör, bla bla bla

2009-12-15 @ 16:36:59
URL: http://ihuvudetpaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback