Crash! Boom! Bang!

Sitter och lyssnar på en massa roxette låtar och det är sjukt hur bra dom faktiskt är. Jag vet att dom inte är nya direkt, men när jag hörde dom som mest så var jag inte gamal och kunde inte engelska så jävla bra. Jag har bara en massa minnen om dom låtarna, och det är att pappa och mamma satt och spelade dessa låtar högt som satan på stereon hemma och jag fattade inte DÅ vad det var som var så bra med dom. Men nu förstår jag, jag förstår vad det var som gjorde att mamma och pappa lös upp som strålar när dom lyssnade på dessa låtar. För nu sitter jag här, 19 år och gör exakt likadant. Jag lyssnar ler och blundar. Tummen upp för roxette.




My Papa told me to stay out of trouble
When you've found your man, make sure he's for real
I've learnt that nothing really lasts for ever
I sleep with the scars I wear that won't heal
They won't heal

'Cause every time I seem to fall in love
Crash! Boom! Bang!
I find the hope but then I hit the wall
Crash! Boom! Bang!
That's the call, that's the game
And the pain stays the same

I'm walking down this empty road to nowhere
I pass by the houses and blocks I once knew
My mama told me not to mess with sorrow
But I always did, and Lord, I still do
I'm still breaking the rule


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback