God jul, eller är det glad påsk? -_-

Puh!
Julen har varit fullt upp!
På Julafton så firade jag mamma, pappa och älsklingen själva hemma med god mat och massa paketer och KALLE såklart..men gillar fortfarande inte att det inte är Arne som är värden menmen.

Sen på juldagen så jobbade jag kväll så det hände inte så mycket mer den dagen, var extremt trött när jag kom hem dock..sov inte så många timmar den natten heller men jag fick skylla mig själv :)

Idag har hela familjen varit hemma hos mormor och ätit julmiddag och träffat släkten lite. Det var ganska så trevligt faktiskt, sen fick jag ju träffa Mi och Fjant också som numera bor i Östersund.

I morron så ska vi till Harry med familj och fira ytterligare en "minijul" , det känns som om detta rännande aldrig tar slut :P. Nu har ni fått en liten uppdatering i alla fall. Orkar inte skriva så mycker mer nu. Ska snart kasta mig och hjärtat i sängen. Detta får räcka för tillfället, god natt! -_-



( min! min! min! <3 )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback