Känslorna och tankarna är för många.

Jag känner mig delad.
Jag såg en del saker som gjorde så att mitt hjärta började krampa.
Riktigt ordentligt.
Om man kunde så skulle jag vilja vrida tillbaka tiden, minst 2 år tillbaka.
Men jag skulle vilja ha kvar vissa saker då och inte ta bort dom t.ex. Roger.

Jag vill ha tillbaka min familj som den va.
Utan folk som säger att dom är någon som dom inte är.
Utan att folk bråkar och inte hör av sig till varandra.

Jag vill att hela min familj hade varit med på alla mina stora ögonblick i livet likaså jag på deras.
Men nu är inte vi den "perfekta" familjen längre, vissa familjemedlemar saknas.

Och det gör ont.
Det svider.
Det sårar.
Det bränner.
Det ger ångest.
Det ger ilska.
Det ger så mycket så att listan kan göras lång.
Mer än så behöver jag inte skriva.

Ni vet vilka ni är och om ni läser detta så kommer jag alltid att älska er oavsett vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback