Seg som en godisråtta!

Jag är så otroligt trött numera, jag förstår verkligen inte varför. Jag har börjat gå och lägga mig relativt tidigt och går upp ganska så tidigt. Men ändå så känner jag mig aldrig riktigt utvilad längre. Kan det vara för att jag tänker och oroar mig för saker för mycket? Kan det vara som så att problemet ligger i mig och min hjärna?

Men jag vet, eller hoppas i alla fall att det kommer förändras sedan när jag böjar med mitt nyårslöfte. Tänker dock inte säga vad det löftet är, det är min hemlighet. Endast Roger som vet, och så ska det förbli. Vill veta om folk kommer märka utan att jag säger. Och sen är det lättare att hålla om ingen vet, jag har fått för mig det i alla fall.

Jaja, jag ska snart gå och lägga mig i min renbäddade säng. Känner att det behövs, hoppas att jag inte är lika trött i morron. Om jag orkar så skulle jag nog kanske vilja gå på en skön, lång promenad. Vi får se, det kanske gör att jag blir lite piggare också.

Äsch, nu ska jag kolla runt lite mer på datorn. Får se om jag slänger in något mer inlägg idag. Tror dock inte det, but you never know! Om inte så säger jag god natt nu!





                                                     < Now playing : Roxette - Listen to your heart. >



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback