Snart jul

Jag känner för att gå ut och festa, det var riktigt länge sen. Det är nästan så jag känner mig som en 90-åring som sitter hemma och stickar istället för att vara den 19-åringen jag är, som borde vara ute och leva livet. Visst, jag är kanske inte som alla andra eftersom jag inte dricker varje helg eller för att jag inte dricker så att jag spyr! Men det är jag ganska så stolt över!

Idag har det iallafall inte hänt så mycket, har spenderat min dag med min älskling. Bara han och jag hela dagen, en riktigt mysig dag faktiskt. Sen att jag fick migrän och ont i magen var väll kanske inte det roligaste men äsch. I morgon så vet jag inte vad som händer. Skulle behöva komma iväg till skärholmen och köpa lite julklappar men är så seg så det känns som om jag inte orkar. Har kommit upp i den åldern då man tycker att julen är lite överskattad. Men den kan även vara mysig :)

Sitter och kollar på Andra Avenyn just nu och pappa och Roger sitter och spelar tillsammans! Jag tycker att det är otroligt kul att pappa och älsklingen min går bra ihop, dom hade lika gärna kunnat gå varandra på nerverna. Och mamma och Roger går också otroligt bra ihop, hon är så stolt så över sin svärson! Haha, hon säger inte Roger till honom längre utan oftast så blir det att hon kallar honom för svärson :)

Nä, nu ska jag kolla vidare på Andra Avenyn och sen ska jag väll försöka gå och lägga mig ganska så tidigt idag. Och du hjärtat, hoppas du kommer ihåg vad jag sa till dig igår. Det jag sa menade jag verkligen och jag vill det så innerligt. Jag älskar dig!

Godnatt världen! Hoppas att alla som läser min blogg (vilka ni nu är, kan ni inte kommentera ni som läser) också mår bra och har haft en bra dag idag! Hejs!


Kommentarer
Postat av: Vivi

Jag mår bra, fast jag hostar. Gjort det nu snart i 2 veckor... :) Har haft en bra dag fast jag har jobbat... Hoppas du får en trvlig helg!!!! Saknar er!!!!



Puss o kram från mig!! :)

2009-12-11 @ 16:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback