SNÖ! :D

Hoho i det kalla vinter vädret!
Visst är det underbart att vankna, titta ut genom fönstret och inse att vi kommer få en vit jul iår!
Det tycker i alla fall jag!

Jag och Roger har fått en tidig julklapp av min mor och far.
Vi fick ett skrivbord så hela dagen igår höll vi på och stöka i rummet.
Dagen slutade med att jag grät för att jag var helt utmattad, dessutom så jobbade jag på dagen också och hade sovit väldigt, väldigt dåligt under natten.
Men resultatet blev super, verkligen!

Det är så otroligt skönt att kunna sitta vid datorn som en normal person.
Hela borde är 200 cm långt och 60 cm bred så det är ett ganska så stort.
Skivan är ek färgad, och det lyfter upp hela rummet.
Tyckte att det var lite för vitt innan, men nu är det super!

Annars har det inte hänt så mycket i mitt liv.
Jag lever på som vanligt med min älskling och lever livet.
Julafton är om bara några dagar också, ser fram emot det.
Sen kommer nya året också vilket betyder : Nytt år - NYA TAG!

Nä, nu ska jag spela vidare.
Kanske kommer in i morgon och skriver.
Ska lägga upp bilder på hur det blev i rummet också, synd att jag inte tog bild på hur det såg ut innan men jag har kanske någon gammal som ligger på datorn.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback