Snö ger glädje.

Ibland kan man ju undra om jag och älskling verkligen är 19 år gamla. Haha! Anledningen till att man kan undra är för att vi har precis tinat upp efter att vi har varit ute och åkt pulka i 3 timmar och satan va kallt det var! Men man kan ju inte låta bli, inte nu när det äntligen är så mycket snö. Det vore dumt att inte ta tillfället i akt och faktiskt ha kul denna vinter istället för att klaga på hur kallt det är. Jag tycker om snön, det är då man faktiskt får vara barn igen och leka som fan! Jag tycker alla borde göra som vi, även dom vuxna. Det ger lite glädje och ljus i vardagen. Så nu har vi precis duschat och hängt alla blöta kläder på torkning, nu är det sängen och täcke som väntar på oss! Tog lite bilder medans vi var ute så jag tänkte lägga upp dom nu :)









Båda såg ut som två snögubbar när vi kom hem och kalla som aldrig förr! Men kul hade vi, och det är ju faktiskt det som räknas. Jag är stolt över att jag fortfarande har barnasinnet kvar och tycker faktiskt synd om de människor som också vill men inte vågar för att de anser att de är "för gamla". Enligt mig så är ingen för gammal för att ha kul. Så, ut i snön med er och ha roligt medans den finns här i vårat vackra land!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är så otroligt söta tillsammans. Är så glad att ni har varandra och att jag får ta del av ert liv ihop. Puss och kram till er båda i massor.



//Mamma

2009-12-17 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback