Som en seg kola.

Ååh! Min dator har börjat gå otroligt sakta och jag förstår inte varför. Jag har inga filmer eller någonting annat som tar mycket plats så det kan ju inte vara något sånt. Det jag har är musik och bilder men sånt tar väll inte upp så pass mycket på hårddisken så den ska börja gå sakta, eller? Måste försöka skaffa virusprogram också. Min far skulle ha fixa det till mig men har nu väntat i över 1 år på det där virusprogramet så det känns som om jag kan glömma hans hjälp. Får försöka fixa det själv på något sätt.

Annars har det inte hänt mycket idag. Det var total strömavbrott på hela norra sidan i ungefär en timme, fattade inte först vad som hade hänt för jag hade slumrat till då och så vaknade jag av att teven var avstängd, men trodde då att det var någon i familjen som hade kommit in och stängt av den men så var det inte. Haha, men det var ganska så mysigt faktiskt. Alla satt med en varsin ficklampa :)

Äsch, nu orkar jag inte skriva mer. Har ändå inget vettigt att berätta. Återkommer kanske i morgon, vi får se. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och kolla på Andra Avenyn och Guds 3 flickor på SVT PLAY. Yes! Jag är en nörd :)

Kommentarer
Postat av: Mi

Vet inte om du har nordea som bank.. men annars kan man få ett gratis virus program på deras sida..puss

2009-12-09 @ 11:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback