Torka.

Blogg lusten ligger nere på botten igen, känns som om jag inte har någonting vettit alls att skriva om. Och har man ingen vettigt och kul att skriva om så känns det som om det inte är värt att skriva någonting alls! Men jag vill, jag tycker om att skriva..när jag har någonting att skriva om. Jag älskar't! Hoppas verkligen att lusten kommer tillbaka, men det gör den nog. Sånt brukar gå i perioder.

Nåja, jag kämpar på med livet. Jag kämpar på jobbet, och det har jag fått bevis på också! Chefen är jätte nöjd och enligt henne så är kollegorna det också, härligt! Men även om jag trivs som fisken i vattnet på Huddinge så skulle jag verkligen av hela mitt hjärta ha ett heltidsjobb. Så man kan börja på sitt liv och börja ha något eget att ta hand om och så man tillslut kan börja med en egen familj. Men det tar tid, jag vet det. Det är bara jag som är ivrig och vill en massa. Men jag får försöka ta ett steg i taget, spelar ingen roll om det är ett litet, hellre ett litet steg fram än 2 stora bak. Försöker tänka så.

Ska sluta skriva nu, allt blir bara till en soppa, misstänker att det inte kan vara så kul att läsa. Men det är MIN blogg, och jag skriver vad JAG vill skriva. Det är MITT sätt att få ur mig saker och ting. Och all läsning kan inte vara "glada tankar" för livet är inte en dans på rosor. Så, när jag skriver sånt här så kan man inte säga att det är ledsamt..för det kallas livet, och livet har sina motgångar, det är dom jag vill tro att man blir starkare av. Här sätter jag nu punk .



                                   


Kommentarer
Postat av: Mamma Wendela <3

sen vi var barn,, i alby. hans bror gick i samma klass som mig.

2009-12-08 @ 04:21:21
URL: http://mammawendela.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra kort... kram //Hungran

2009-12-09 @ 20:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback