Varma koppen.

Det blev aldrig något tittande på svt play utan det blev uppdatering av låtar på mobil och ipod. Nu ska jag kirra en varma koppen men smak av blomkål och brocolli och mysa ner sig i sängen brevid min ängel. Känner mig inte så trött nu, men måste försöka sova lite, ska till tandläkaren i morgon :( Och så måste jag försöka vända tillbaka på dygnet..min kropp mår nog inte bra när jag sover såhär oregelbundet. Sitter även och kollar på gamla idol avsnitt från 2005 på tv 400, måns uppträder nu. Lite kul att han inte visste då hur bra hans framtid skulle bli. Aja, nu ska jag stänga ner datorn och mysa med Roger som ligger i sängen och väntar. Återkommer jag i morgon? - Jag har ingen aning. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback