<3 :)

Alla hjätans dag var super mysig, verkligen! Jag & Älsklingen vaknade ganska så sent men det var skönt att få sova ut efter en vecka i skolan. Så, när vi kom upp så skulle mamma & pappa precis åka iväg & handla. Så vi fick jätte god middag! Grillat kött, kroketter, sallad och tsatsiki (stavning?). Sen efter middagen så satt hela familjen och spelade kort tillsammans och satan i gatan va vi skrattade, blev ju alldeles svettig nästan! Sjukt roligt var det iallafall, måste vi göra om. 

Sen när vi hade spelat i 1 - 2 timmar kanske så började vi kolla på tv och käka lite chips o dipp och bara mysa! Länge sen vi gjorde nått sånt faktiskt så det var uppskattat! Efter det så blev det lite vin för min o mammas del och öl för pappas och Kristofers! 

Alltså, jag kan inte ens skriva hur mysigt det var. Allt är bara kaos av det jag har skrivit men det var så himla trevligt, verkligen! Längtar till nästa gång vi gör något liknande!

Ska plugga historia, som sagt jag vet att inlägget är väldigt, väldigt osamanhängande men so what :P . Ska sova sen när jag känner att jag är redo inför historia provet som ska vara i morgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback