Dildo?

Haha, vad ska jag säga. Dagen har varit trög men flytit på bra tack vare Katja och Sara! Efter skolan så skulle vi sitta i cafeterian och göra klart naturvetenskapen, samtalet började ju med den men slutade om något helt annat! Det var dildosar till höger och vänster, och trafik koner ni vet, dom där oranga och andra koner som man skulle stoppa upp både här och där! Shit, inte ens hjärncell som stämmer och sitter kvar på oss alltså!

Nu till nått tråkigare, har överdrivet mycket att göra nu innan studenten >.<  Fattar inte varför dom ska lägga allt jävla skit på en och samma gång så att man stressar sönder sig och för magsår, dom kan ju hajja att jag skickar räkningen till dom sen när jag har gått in i väggen! Massa jävla prov hit och dit, usch! :(

Nåja, ska fortsätta prata med Katja och Sara på MSN nu, ska även försöka plugga lite samtidigt men alla vet ju redan hur det kommer gå.




<Now playing: Playdio.com>

Kommentarer
Postat av: kattis

haha juste min älskade oranga trafikkorn=)

haha joo men precis Empan det vi ju alla hur det kommer gå med pluggandet:P



love<3

2009-02-09 @ 23:55:56
URL: http://katjadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback