Galileo Galilei

Fan, jag sitter fortfarande och bråkas med historian som vi skulle ha prov på i måndags men som ska bli i morgon istället. Jag har säkert läst allt 100 gånger men ändå känns det som om det inte vill sitta kvar i huvudet! Social Omsorgs provet missade jag idag också, mådde verkligen skit i morse så jag blev hemma, illa illa. Men det hade nog ändå gått skit iallafall så det kanske var lika bra.

Var iallafall ute och körde en sväng idag och efter det så käkade jag och mamma på donken, det var riktigt länge sen man gjorde det faktiskt. Och efter det så knatade vi hem, så vi fick våran dagliga promenad idag också. Fast den har det gått lite si och så med nu på senaste tiden, jag har haft/har så mycket att göra så promenad har inte riktigt varit i mitt huvud direkt..valt att lägga energin på annat.

Ska återgå till historian nu, ser inte fram emot det alls men vill så gärna klara provet. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Anna

Provet kommer gå bra ska du se (: Lyckospark! :D

2009-02-18 @ 01:30:36
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback