Gym :)

Urk, träningsvärk i armarna. Kristofer tvingade med mig till gymmet idag, det kan ju vara skönt och träna och så.. det är inte det som är det jobbiga. Utan det jobbiga var att man var tvungen att masa sig upp klockan 9 i morse för att man skulle vara där klockan 10. Så, jag vet minst en som kommer sova som en gud ikväll!

Annars har jag inte gjort så mycket idag, suttit och nördat framför Zu Online större del av dagen. Var meningen att jag skulle plugga lite projekt idag men så blev det inte, känner mig grymt stressad över det då det ska vara klart nästa månad. Ett plus är att jag kan koncentrera mig på det nu eftersom vi inte har så mycket läxor. I och för sig så är det prov i Historia nästa vecka men det får gå som det går :)

Justee, fick tillbaka mitt arbete som vi gjorde på idrotten också..VG på det! Kändes grymt. Sen så fick jag även VG på arbetet om Hinduismen. Jag kan jag också! ;)

Ska gå och fördriva tiden på annat vis, kanske skriver mer senare..eller i morgon!

<Now Playing: thevoice.se>

Kommentarer
Postat av: Anna

Värst vad duktig du är då! :D Med både träning och skolarbeten. Kan du inte smitta av dig lite på mig? xD

& shit vad rädd jag blev när du hade kommenterat i min blogg och skrev "mamma" som namn! O: Trodde det var mamma som fått tag i bloggen först så jag fick lite panik. :P

2009-02-08 @ 00:21:32
URL: http://akatalektisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback