Musik är min terapi <3

Dom flesta som känner mig vet att min stora passion i livet är musik. Om inte musik skulle finnas så skulle jag inte kunna leva, visst det hade säkert varit som så att jag hade älskat något annat så innerligt som jag älskar musik då. Ibland undrar jag om jag verkligen gjorde rätt gymnasieval, om jag hade valt att gå på Wendela Hebbe - hade jag varit lyckligare idag då? Jag vet ju att jag kom in, dom som bedömde om jag skulle få gå där tyckte alltså att jag var bra eftersom jag fick full pot på provet.

3 Doors Down - Landing In London
Det är en låt som jag aldrig kommer tröttna på, texten, musiken, sångrösterna och allt som har med den låten och göra har verkligen satt ett stort märke i mitt hjärta. Det är en sån låt jag önskar att jag hade skrivit, eller kanske till och med fått sjunga. Jag verkligen älskar den låten. Mer än så kan jag inte säga om den.

Sen finns det ju en massa, massa andra underbara låtar. Alla låtar medför sina speciella minnen och känslor. Om någon skulle fråga mig vad som gör mig lycklig och vad jag mår bra av så vet jag mitt svar utan tvekan.

Musik är min terapi, har alltid varit och kommer alltid vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback