06 - Jan - 2009

Uppesittarkväll för min del idag/natt. Känner att jag måste vända tillbaka på dygnet nu när praktiken börjar snart. Så, finns det något bättre sätt och göra det på än att kolla på alla säsonger av sex and the city! Det kan man INTE somna till, för det första så är det förjävla mycket stön i det..nästan så att man blir generad fast jag är alldeles själv.

Sen över till en helt annan sak, jag blir lika farsinerad varje gång. När jag sitter och tittar runt på olika bloggar så blir jag lika förvånad varje gång. Hur fan kan folk ha så mycket att skriva om? Dom skriver en hel novell, varje inlägg är hur långt som helst och dessutom så skriver dom flera gånger om dagen. Hur orkar dom? Vad gör dom om dagarna om dom har så mycket att skriva om? Eller är det som så att det kanske är jag som har ett tråkigt liv och trista dagar?

Jaja, skit samma. Nu ska jag fortsätta kolla på sex and the city. Dags för frukost snart! Kanske att man till och med går på en morgon promenad.



Ps. Bilden säger att det är dags för mig att sola!


Kommentarer
Postat av: kattis

blekfis

2009-02-09 @ 23:58:35
URL: http://katjadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback