19/20 - JAN - 2009

Idag har jag fan i mig varit förjävla duktig! Jag har möblerat om mitt rum alldeles, alldeles själv! Var trött på den där jävla fönsterbrädan nu, jag slår ju sänder armar och knän på den. Så, nu fick det räcka. Det är mest det som har hänt idag, förrutom att jag var i Alby en snabbis också. Skulle till ungdomsmottagningen och hämta ut fler p - piller. Dom var nästan slut!

För övrigt så firar jag och älskling 10 månader idag =D ! Eftersom klockan är över 12. Men eftersom jag inte har sovit ännu så tycker jag fortfarande att det är den 19:de januari och inte den 20:de som det egentligen är! Men sak samma, älskling det är bara 2 månader kvar nu, sen har det gått ett helt år! Och det har och kommer vara alldeles underbart! Jag älskar dig AV [ ;) ] hela mitt hjärta. Hoppas på att det kommer bli många fler månader och år <3 .

Nu har jag uppdaterat lite! Till er som säger att jag måste göra det lite oftare, here you go! ;) Nu ska jag snart gå och lägga mig, har i och för sig sagt så dom senaste 3 timmarna men nu börjar det bli dags. Ska köra i morgon så då måste jag vara pigg och alert! Kanske blir lite projektplugg med Emma pemma också! Vi får se.

God natt, smell you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback