20 - JAN - 2009

Ska snart gå och lägga mig hade jag tänkt, ska endå upp klockan 5 i morgon bitti så det kan vara klokt av mig. Dagen har inte varit så speciell, eller inte för min del iallafall.. men det var ju idag som obama blev president, han svor ju den där eden och det. Som ni märker så är jag inte så speciellt insatt i det där ;) . Men iallafall, var ute och körde en sväng idag bara..handlade lite på maxi och så också. Och nu sitter jag här och chattar med sara, spelar ett förjävla givande spel på spel.se och dricker energidryck! Det är ju förjävla bra när jag ska gå och sova snart, tänkte inte på det.. pucko man är då! ;)

Jaja, återkommer kanske i morgon. Men kommer iallafall inte skriva nå mer idag inte. Inte vad jag har planerat och vad jag tror iallafall. Det skulle väll vara om det händer nått förjävla roligt innan jag kommer i säng, typ att jag snubblar på en toffs eller något annat korkat. När det gäller mig så kan det faktiskt hända!

< Now playing: playdio.se >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback