Promenix :)

Jag och mamma bestämde igår att vi ska ut och promenera varje dag och det skulle börja redan idag! Så sitter nu här med rosenröda kinder och är lite frussen, men oj va skönt det var! Och så tycker jag om känslan man får efteråt, bara få känna sig duktig för ett tag. Det är nästan så att jag vill klappa mig själv på kinden och säga till mig själv att jag är duktig!

Dagen har varit riktig tung idag, kunde inte somna inatt pga flera olika saker så jag jar väll sovit i en halvtimme samanlagt kanske. Somnade någon gång vid halv 5 och skulle upp fem. Lite tung, men är man en lindholmare så klarar man det och dagen galant! ;) Haha! Nej men inatt kommer jag sova förjävla gott, det enda som kommer fattas är du älsklingen min. Men på torsdag kommer du äntligen!

Ska väll kanske skriva den där jävla APU - läxan nu någon dag också, men det känns som om jag ska skriva den sista dagen på praktiken. Det kommer bli bra om jag gör som så tror jag. Och det kommer nog inte bli så bara för att jag är sent ute som jag brukar vara, utan det känns bara som om det är den rätta dagen. Varför vet jag inte.

Nåja, ska spela lite nu hade jag tänkt, vad vet jag inte ännu bara. Det återstår att se. Om jag känner att jag har någonting mer att skriva om så återkommer jag senare ikväll.


< Now playing: playdio.se >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback