3 "små" ord

Det finns 3 ord, tre ord som man brukar kalla för "dom tre små orden". Jag har tänkt mycket på dom tre "små" orden, hur mycket dom kan betyda. Får man höra dom av någon så kan det förändra hela livet för en person..både på ett positivt och ett negativt sätt. Men dessa "små" ord kan även förgylla ens dag, eller göra så att man blir riktigt ledsen. Det beror på vad man själv känner.

Jag för min del förstår inte hur ordet "jag älskar dig" kan bli små ord. För mig så har den meningen en stor betydelse, det är inte någonting man bara säger. Tyvärr så finns det många som säger det men inte menar det, eller att dom säger det för att dom tror att dom kan börja älska en person, att dom kan leva upp till det dom säger..men att det kanske bara kommer ta lite tid.

När K säger det till mig så blir jag alldeles varm i hela min kropp, jag blir som en liten skolflicka på julafton. Det bara bubblar i hela kroppen och jag vet inte vad jag ska göra med mig själv. Jag får samma effekt som om jag skulle ha tagit någon drog. Svävar på rosa moln, och känner hur jag älskar att bli älskad och att få älska. Det är inte många som är med om det som kallas för sann kärlek. Men jag vet, genom att kolla på killen jag älskar, när han säger dessa tre "små" ord till mig att han menar varje ord han säger och att känslan går åt båda hållen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback