Åka båt!

Igår började dagen med att jag, mamma, pappa, harry och älsklingen åkte till farmors grav och satte lite nya blommor samt grävde ner sanden från Kimito, hon ville att den skulle blandas med jorden plus att vi strödde sand över hennes kista efter att hon hade blivit nersänkt. Efter det begav vi oss till Ikea i Kungens Kurva för vi skulle käka lite då alla va vrålhungriga. Det var ganska så mysigt faktiskt.

Sen när vi kom hem så åkte jag och älskling iväg med Marko och Jossan för vi skulle ut och åka båt eftersom grabbarna grus hade bestämt sig för att dom ville åka båtring. Så vi åkte till Slagsta Marina där Marko har sin båt. Det var grymt härligt. Älsklingen hade i alla fall kul när han åkte men han blev helt slut i armarna eftersom han var tvungen att hålla i sig ganska så mycket. Tog även lite bilder från båten och när Marko och Roger åkte så jag tänkte att jag lägger in dom sedan när jag har för över dom till datorn.

Nu ska jag lägga mig i sängen med hjärtat och kolla på tv och käka popcorn! Vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback