Full rulle! :)

Jag och älsklingen har nästan inte varit hemma någonting på hela dagen idag! Känns som om vi har varit överallt och ingenstans! Det är knappt så att jag kommer ihåg vad jag har gjort!

Dagen började med att vi vaknade och gick ner till Fritte och Sebben och kollade lite på blocket efter en bil. Vi hittade faktiskt en Saab 900 för 3500 som vi är lite sugna på, kanske ska åka och kolla på den i morgon. Och så tog jag en kaffe medan vi va där för jag va som en zombie i morse!

Sen efter det så kom Marko och Jossan hit för Älsklingen och Marko hade lite saker att göra och jag och Jossan var uppe hos Sami och väntade i 1h och 30min som vi sen fick veta var helt i onödan, menmen! Vi drog och käkade på donken eftersom Jossan var vrålhungrig! Haha! Efter att vi hade käkat så drog vi till Alby och träffa Markus för Marko skulle kolla på sin Nissan. Och därefter begav vi oss till Kassmyra för Marko och Jossan skulle tvätta bilen vilket tydligen behövdes för det såg inte ens ut som samma bil sen när dom var klara! Och träffade även Willow där! Det var ganska så kul, länge sen man såg den mannen :)

Det är typ det vi har gjort idag, det är inte så värst mycket men ändå drog tiden iväg.. men var är det man brukar säga? Tiden går fort när man har roligt! Haha, gud så svenskt det där lät!

Nä, nu ska jag gå och mysa ner mig brevid älsklingen som ligger i sängen. Kanske ska åka till skärholmen i morgon, måste lämna in min telefon som har gått sönder och så måste jag röntga min höft. Nu går ögonen i kors..så, sängen nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback