Hm.

Usch, denna dag har känts riktigt seg. Har verkligen inte gjort någonting viktigt idag även fast jag har en massa "måsten" som jag borde ta tag i. Jag ska försöka göra det i morgon, men det känns segt. Men jag vet ju att det är för min egen skull. Men skit samma.

Det vi faktiskt har gjort idag är att vi var i gymmet..jag tränade inte så mycket, satt mest och latade mig och pratade lite med alla som var där. Vi kom därifrån runt 21.00 någon gång och direkt efter det så drog hjärtat iväg med Mange och bastade så jag satt här hemma själv och gjorde verkligen inte ett piss. Det var lite trist. Meningen var väll att jag och R skulle duscha tillsammans nu när han kom hem men fick reda på att han redan har duschat. Trist. Så nu sitter han och spelar Need for speed på xboxet och jag sitter här igen. Roligt liv. Nä, usch känner att jag är för negativ nu så jag skiter i detta och kastar in mig själv i duschen och försöker dränka mig eller nått. (Lycka till med dränkningen Emelie, det är en dusch!) Ska försöka få i mig lite mat också, men har ingen direkt matlust. Skit samma. Akta dig duschen för nu kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback