Jag vill / Jag har..

Jag vill ha ett bra jobb.
Jag vill ha en lägenhet.
Jag vill ha körkort.
Jag vill ha bil.
Jag vill ha 2 ringar på mitt vänster finger.
Jag vill ha bra ekonomi.
Jag vill ha bebis.
Jag vill ha en bra framtid.
Jag vill ha ett bra liv.

Jag har 2 timmis jobb.
Jag har ingen lägenhet men bor hemma.
Jag har börjat med körkortet.
Jag har ingen bil ännu.
Jag har 1 ring på mitt vänster finger.
Jag har hyfsat ekonomi men långt ifrån bra.
Jag har inte slutat med mina p-piller vilket leder till ingen bebis.
Jag har en bra framtid bara Roger är vid min sida.
Jag HAR ett alldeles underbart liv tack vare Roger!

Kommentarer
Postat av: Sara

Själv har jag 5st vänster finger hahahahahahah förstår va du menar men de va lite skojs :D

2009-11-13 @ 22:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback