Överraskningsfesten :)

Okej, nu ska vi se. Det började med att Roger fyllde år den 4 nov och då hade jag och hans mamma bestämt oss för att ha en lite överraskningsfest åt honom med lite folk som står honom nära. Han hade alltså ingen aning om vad som skulle hända, kanske att han misstänkte något men alla som visste om detta var riktigt duktiga och höll tyst och jag måste dock medge att jag fick bita mig själv i läppen x antal gånger för att inte försäga mig. Nu ligger bilderna på datorn så ska nu lägga in lite av dom. Vill ni se fler bilder så kolla min bilddagbok. Vi behöver inte gå in så mycket på vad som hände under kvällen utan dom som var närvarande vet och det räcker men förjävla kul var det! Och alla blev ganska så dragna, födelsedagsbarnet tog ändå priset, visst då älskling :) Nåja, här kommer lite bilder iallafall. Titta och njut ;)










Kommentarer
Postat av: roger

heheh jag va inte lite pakad den dan heheh

2009-12-28 @ 13:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback