Rolig konversation mellan mig och miss Selin!

Sara har gjort ett test på Facebook om hur många barn hon skulle få och resultatet blev 1 flicka. Detta kommenterade jag då och det hela resulterade i en sjuk konversation. Läs och lé..och vi vet redan att ni inte kommer tycka att det är lika kul som jag och Sara tycker. Men jag och Sara har sjuk humor, det är konstanterat! Jag och Sara tillsammans är oslagbara!



Emelie Lindholm

Emelie Lindholm
Du kommer få fler än 1 tror jag :) Och så kommer du nog bli en riktigt fotbolls-mamma :)


Sara Selin
Sara Selin
Nej fy fan de orkar man inte med ^^ :P Hockey ska de vara :D



Emelie Lindholm
Emelie Lindholm
Haha samma skit, olika "bollar" .. båda jagar efter dom :)



Sara Selin
Sara Selin
Jag tänker ju då inte stå i 90 minuter o glo på lite gräs, fan bättre att sitta o gapa eller sitta i korvmojjen med resten av föräldrarna :) o Hockey e mer "coolt"



Emelie Lindholm
Emelie Lindholm
Hahah och bli helt röd om näsan så snoret fryser till is för att det är sjukt kallt och flera minusgrader i ishallen? Haha. Du ska käka en korv som fryser till is för att det är så kallt vilket resulterar i att du förlorar alla dina tänder så du måste gå till tandläkaren och få nya..jävla dyr hockey avgift det blev ;) Haha!



Sara Selin
Sara Selin
Eller också så införskaffar man sig ett frikort!

Dessutom kan man faktiskt ha en sån där "sexig" dress hockey boysen har under allt skydd lilla gumman då blir de jävla varmt sen får man väl ha mössa o vantar samt halsduk men du vill ju fortfarande stå o glo på gräs i regnet och se ut som en slickad katt när sminket rinner och du kommer lukta sur disktrasa på vägen hem sen lycka till med ragg om du blir singelmamma ;D



Emelie Lindholm
Emelie Lindholm
Haha du menar pung skydd då eller ? Sara, erkänn nu vad har du under byxorna? Hahah :D



Sara Selin
Sara Selin
pung skydd ingår väl ändå i skydd kategorin? sån där helkropps overall AV TYG under haaallå blondie har du inte varit med i omklädningsrummen ? (a)



Emelie Lindholm
Emelie Lindholm
Hahah du menar en helkropps strumpa? Nej inte inne i omkläddningsrummen jag brukar mest sitta och spionera i ventilen men man ser inte så mycket för allt damm!



Sara Selin
Sara Selin
Men Emelie, vad har du tagit ikväll?? Ofta dom inte hör dig ...



Emelie Lindholm
Emelie Lindholm
I och för sig. Jag har blivit utkastad för många gånger för att grabbarna blev rädda och trodde att det var ett monster i ventilen men egentligen var det bara jag som satt där och flåsa och skaffade en egen såkallad "kåtdimma"



Sara Selin
Sara Selin
skönt o höra att du sysslar med någon form av fysisk aktivitet iaf :)




Emelie Lindholm
Emelie Lindholm
Hahah aa det är värsta utmaningen att brottas med dammtussarna samtidigt som man inte ser något av all imma och är anfådd redan från flåsandet!



Sara Selin
Sara Selin
menade att din s k "kåtdimma" var så långt som en fysisk aktivitet du kan komma min vän :)



Emelie Lindholm
Emelie Lindholm
Hahha då ska du veta vilken kraft jag använder när jag är på toa! Du skulle bli imponerad!



Sara Selin
Sara Selin
eller allmänt äcklad hahaha



Emelie Lindholm
Emelie Lindholm
I know you want me ... nananna *trallar lite menade*



Sara Selin
Sara Selin
ja du mitt luktsinner har ju nått nya höjder idag på jobbet kan jag ju passa på att lägga in ....



Emelie Lindholm
Emelie Lindholm
Gå in på msn och förklara :) Känns som om vi ska sluta skrämma iväg dina besökare på sidan nu :)



Sara Selin
Sara Selin
Men den fitt saken vill ju inte fungera!!!! va tror du jag sitter här för att de e kul ? haha Äsch va fan ta mig som jag är .. Liiiite udda =)



Emelie Lindholm
Emelie Lindholm
Men varför funkar inte den? Nu vet jag, sara jag har sagt till dig tusen gånger att du inte kan sitta och gnida dig mot den, den är inte vattentät!



Sara Selin
Sara Selin
^^ de va ju nästan liiite kul men väldigt tråkig.... Står felsök min analhåla!




Emelie Lindholm
Emelie Lindholm
Men installera om då? Du fnissade lite, jag VET att du gjorde det.




Sara Selin
Sara Selin
Jajaaaa!! men de e ju för att du är lika tråkig som mig så de blir ju störtskönt :D smart har jag inte tänkt på (ännu)




Sara Selin
Sara Selin
har du fått för dig att skynda på mina tankebanor eller ere rogers hjärnceller som sa det där :P?




Emelie Lindholm
Emelie Lindholm
Haha aa jag vet det är det som är kul ingen fattar våran humor förrutom vi! Jag vet, jag har mina ljusa stunder. Mamma fick läsa det vi skrev..hon skakade på huvudet och sa "det är så du och sara" ..jag fattade inte riktigt vad hon menade med det ;)




Emelie Lindholm
Emelie Lindholm
Hah anej det var faktiskt jag som kom på det själv!



Sara Selin
Sara Selin
Men de e ju de jag säger stördo :D Ljusa stunder var väl att ta i lite väl va, grå nyanserade snarare hHAHAHAHAHAHAHAA den va bra Sara :D
Hälsa mamma att jag hört deras ökenskämt också, inte så mkt att vattna :)
Grattis Empan, någon liten cell fungerar :D

HAHHAA sen när vattna man en öken :P



Emelie Lindholm
Emelie Lindholm
Hahaha aa du har rätt det är mer grått! Och det är illa när du klappar dig själp på axeln och skrattar åt dina egna skämt ;) hahahha men hur går det med installationen?




Sara Selin
Sara Selin
Ursäkta då att halva grannskapet sover och jag är ensam någon måste ju ge mig lite creed när jag går på dig :D öööhh som om att du själv inte gör det åsna.... HALLÅ

Jo de går... ska starta om och kolla lite



Emelie Lindholm
Emelie Lindholm
Hahahha men det kan jag ju inte erkänna att jag gör! Det skulle ju inte se bra ut ;) Aa braa för jag vill att vi pratar på MSN ;D
Sara Selin
Sara Selin
HAHA va ful ! de gick inte msn har ju startat nån kupp mot mig!




Emelie Lindholm
Emelie Lindholm
Men äsch :( det är inte okej. Men du jag ska logga ut nu men jag finns på luren. Puss hjärtat! ♥ ♥




Sara Selin
Sara Selin
Ook gör så =) men då går den ju sönder om du ska vara på den ^^ inte bra puss gumman♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback