Träning & GH!

Idag var jag och älskling och tränade i gymmet mellan 19 - 21 igen. Med oss var Nille (hans bror) och Jerre (hans kompis) och tränade också. Den första timmen tränade jag inte så mycket, gjorde lite små saker.. typ promenerade i rasktakt på löpbandet och cycklade lite och bara tog det lungt. Men den sista timmen så puschade Roger på mig och då blev det fan förbränning, haha! Gjorde en massa jobbiga saker då, så jag vet någon som kommer ha ont i magen och armar i morgon! 



(Hahha, dregel! Det bästa är att han är bara min!)
                                  




(Både jag och Roger set ut som muppar! Men det bjuder vi på!)
                                  





Så nu sitter man här, nyduschad. Mätt i magen och med renbäddad säng och längtar efter kaffe. Ska snart gå och hämta det, ville bara skriva ínnan jag fortsätter med det jag höll på med. Jag och älskling sitter och lirar guitar hero och båda är lika envisa och försöker ta varandras rekord. Ojoj, det känns som om det kommer bli en lång natt. Men jag ger mig inte! Jag SKA ha rekordet på Black Magic Woman om jag så ska få sitta hela natten och kämpa! Hahah!


(Älskling sitter och kämpar, han ser lite ansträngd ut, fniss!)
                              


Med detta säger jag nu god natt och sov så gott! Hoppas att eran dag har varit bra den med :)


Kommentarer
Postat av: Mamma Wendela <3

Oj shit snacka om ovä'ntat.. Hoppade in på din blogg från majjamos.blogg.se och ser >Roger.. Shit va länge sen de avr man såg han!

2009-12-07 @ 23:36:27
URL: http://mammawendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback