Underbart!

Det har varit en underbar dag idag, verkligen! Kommer inte ihåg när jag skrattade så här mycket senast! Men dagen har samtidigt varit fullsmockad! Vi har nästan inte varit hemma någonting idag. Vi har varit hos Rogers mamma och hälsat på, vi har varit och träffat Rogers kompis samme och vi har varit i Gnesta och lite överallt.

Nu sitter jag här och lyssnar på nostalgimusik. Ni vet, NG3, Excellence, Aqua och alla dom som man lyssnade på när man var 7år och tyckte att det var skit cool musik, man tyckte att det var värsta basen men egentligen så låter det som om man slår med en slev på en colaburk! Musiken ändras verkligen, den gör enorma framsteg!

Vad som händer i morgon vet jag inte riktigt ännu men det återstår att se! Nu ska jag dricka cola och fortsätta lyssna på gamla klassiker samtidigt som jag ylar som en kråka. Jag tycker synd om min pojke!





Vad har ni gjort idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback